Zielona, Żółta i Czerwona linia to nowy produkt serwisowy dla Twojej firmy. Aspekt wychodząc na przeciw swoim klientom zapewnia bardzo atrakcyjne warunki programu. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami oferty.
Zielona linia:
- 0% wartości zakupowej (cena/urządzenie/kwartał)
- Reakcja serwisowa 72h
- Czas naprawy do 14 dni***
Urządzenie zastępcze** w okresie:
- gwarancyjnym – 1% wartości / dzień
- pogwarancyjnym – 2% wartości / dzień
HELP DESK pod nr tel. 0695 420 820 w dni robocze w godz. 8-16.
Wysyłkę do/z serwisu pokrywa Zleceniodawca.
Żółta linia:
- 1,5% wartości zakupowe (cena/urządzenie/kwartał)
- Reakcja serwisowa 48h
- Czas naprawy do 7 dni***
Urządzenie zastępcze** w okresie:
- gwarancyjnym – bezpłatnie na czas naprawy,
- pogwarancyjnym – 1% wartości / dzień
HELP DESK pod nr tel. 0695 420 820 w dni robocze w godz. 8-22.
Rabat na odpłatne usługi serwisowe w wysokości 10% od aktualnej stawki bazowej*
Rabat na części zamienne w wysokości 5%
Wysyłkę do/z serwisu pokrywa ASPEKT
Czerwona linia:
- 3% wartości zakupowej (cena/urządzenie/kwartał)
- Reakcja serwisowa 24h
- Czas naprawy: 1 dzień
Urządzenie zastępcze** w okresie:
- gwarancyjnym – bezpłatnie na czas naprawy
- pogwarancyjnym – bezpłatnie na czas naprawy
HELP DESK pod nr tel. 0695 420 820 w dni robocze 24h
Rabat na odpłatne usługi serwisowe w wysokości 25% od aktualnej stawki bazowej*
Rabat na części zamienne w wysokości 10%
Wysyłkę do/z serwisu pokrywa ASPEKT
Umowa serwisowa zawierana jest na okres 1 roku.
W przypadku objęcia umową większej ilości urządzeń udzielane są następujące rabaty:
- 6-20 urządzeń – 10%
- powyżej 20 urządzeń – 20%
*stawka bazowa: 120zł / roboczo-godzinę.
** poprzez urządzenie zastępcze należy rozumieć urządzenie alternatywne o zbliżonej konfiguracji, jednak zapewniające tą samą funkcjonalność w okresie naprawy.
*** czas naprawy liczony jest w dniach roboczych (poniedziałek – piątek) od momentu dostarczenia urządzenia do Serwisu do momentu wyjścia urządzenia.
Wszystkie ceny są cenami netto.