Motorola
news Procedury przyjęcia sprzętu do serwisu

Zgłoszenia serwisowe należy kierować do siedziby firmy ASPEKT telefonicznie pod numerem tel. 0 (32) 388-08-80 bądź elektronicznie serwis@aspekt.net.pl w godzinach 8:30-16:30 (w dni robocze), 695-420-820 (całodobowo).

Urządzenia przyjmowane są do serwisu w momencie dostarczenia sprzętu do siedziby firmy ASPEKT. Każde przyjęcie potwierdzone zostanie telefonicznie lub drogą elektroniczną. Wraz z sprzętem należy przesłać kartę gwarancyjną oraz opis usterki wraz z danymi osoby do kontaktu (imię i nazwisko oraz numer telefonu). W przypadku nie dostarczenia wraz z sprzętem opisu usterki oraz karty gwarancyjnej urządzenie zostanie przyjęte do systemu serwisowego w momencie uzupełnienia o te dokumenty.
W czasie nie przekraczającym 24h osoba kontaktowa zostanie poinformowana o stanie technicznym przesłanego urządzenia, terminie naprawy oraz ewentualnych kosztach związanych z czynnościami serwisowymi.