Motorola
news Aktualności

Wszyscy wiemy, jak ważne jest pierwsze wrażenie. Jednak w handlu detalicznym ostatnie wrażenie może być jeszcze ważniejsze. Kasa to ostatni punkt kontaktu z klientem — punkt, który może zadecydować o zakupie towaru i zadowoleniu klienta. Szybka obsługa klientów oczekujących w kolejce jest niezwykle ważna, a przy tym niezwykle trudna. Producenci stosują nowe kody GS1 DataBar i kody kreskowe 2D w celu usprawnienia obsługi stanów magazynowych na wszystkich etapach łańcucha dostaw dla handlu detalicznego. Gwałtownie rośnie liczba klientów używających elektronicznych kodów kreskowych, które pełnią funkcję kart stałego klienta, kuponów rabatowych i kart upominkowych. Powodem takiego stanu rzeczy jest wartość i wygoda takiego rozwiązania. Kody można przechowywać w urządzeniu, które klient ma zawsze przy sobie — w telefonie komórkowym. Jeśli kasa nie jest w stanie obsłużyć takich kodów, obsługa musi ręcznie wpisywać dane kodu kreskowego, co wydłuża czas oczekiwania przy kasie i zwiększa frustrację i niezadowolenie klientów. Jednak kasa wyposażona w skaner wielopłaszczyznowy MP6000 może odczytywać kody kreskowe 1D i 2D — wydrukowane na papierze lub plastikowej karcie stałego klienta lub wyświetlone na ekranie telefonu komórkowego. Ponadto modułowa konstrukcja umożliwia dodawanie nowych funkcji, gdy zajdzie taka potrzeba. Efekt? Krótszy czas oczekiwania przy kasie. Mniejsze ryzyko rezygnacji klienta z zakupów. Inwestycja, która przyniesie korzyści nie tylko dziś, lecz także w dłuższej perspektywie. Bardzo pozytywne ostatnie wrażenie, które zwiększy lojalność klientów i sprawi, że chętnie będą wracać do sklepu.

Galeria